вторник, 12 юли 2011 г.

Експеримент/Experiment

Това е първият ми полилей. Направих го за една малка спалня, оцветена в интензивно червено - така че изборът ми на жълто за конструкцията, е продиктуван от опита ми да избегна напрежение в атмосферата. Светлината е  едновременно достатъчно жива и мека. Както може да се види, използвала съм хартия, картон, тънки метални верижки и разбира се - мъниста.

Между другото, купих си шевна машина и се чувствам така, все едно съм си взела кола. Това отваря толкова възможности....

 *********************************
C'est ma première  suspension luminaire. Elle est faite pour décorer une petite chambre à coucher, colorée en rouge vif. Donc, mon choix de la couleur jaune pour la construction est ma tentative d'éviter la tension de l'athmosphère. La lumière est à la fois suffisamment vive et douce. Comme on peut voir, j'ai utilisé de papier; carton, de fines chaines de metal, de petites perles.

D'ailleurs, j'ai acheté une machine à coudre....Je me sens comme si j'ai acheté une voiture. Cela donne tant de possibilités......






2 коментара:

  1. Сопииии,прекрасна е......ще ми направиш нещо подобно за градината ми....ха ха ха .
    Р.S:"Поздравления за колата"

    ОтговорИзтриване
  2. Sueeee strahoten eeee!!!kraino vreme e mislq da se zamislish za svoe magazin4e i da prodavash proizvedeniqta si!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdravleniq za mashinata i s pojelaniq da satvorish unikalni modeli s neq:!!!!
    p.s.: az sam bo :)))

    ОтговорИзтриване