вторник, 21 февруари 2012 г.

Отърсване от снега / Secouant la neige

Здравейте, за първи път тази година! През последните дни слънцето ни напомня за себе си и това ме кара да изляза от летаргията си. По отношение на настроението бях като мечок, който не може да се изплъзне от сънливостта си. Би могло да се каже, че до известна степен се съпротивлявах срещу нещата, които могат да ме отдалечат от смръзналите ми мисли. С нетърпение очаквам синьото на небето, което ме кара да се чувствам свободна, без облачния похлупак. Но пък и драматизмът не е необходим. Все пак истината е, че не бях толкова продуктивна, колкото ми се искаше....

Ето и няколко  капки свежест за мен през зимното време
********************************
Bonjour pour la première fois cette année. Les derniers jours, le soleil nous rappèlle a soi, et cela me pousse à sortir de ma létargie.  Par rapport à l’humeur, j’étais comme un ours, qui ne peut pas s’échapper du sommeil. Je peus dire qu'il y avait une certaine résistence contre tout ce qui pouvait me distraire des pensees congelées. J'attends impatiemment le bleu du ciel, qui me fait sentir libre sans la couverture nuageuse. Bon, c'est pas nécessaire d'être dramatique, mais la verité est que je n'étais pas aussi productive, que je voulais.


Voici quelque gouttes de fraîcheur pour moi pendant la saison d’hiver












oooooooooooooooooooooooo


Има и други неща за показване, стига да ги бях снимала, преди да ги раздам. Това, което бих искала да споделя с вас обаче, е доста далече от празничния момент, но е винаги близо до начина, по който мечтая света си.


Il ya bien sur d'autre choses à vous montrer, mais si j'avais  pris des photos avant de les offrir.
Cependant, ce que je voudrais partager avec vous, est bien loin du moment fêté, mais c'est toujours proche de ma façon à rêver mon propre monde.

Бургас/Burgas



Това е бисквитеното произведение на моята снаха. Изглежда ми много уютно. Истинска приказка. Чак ме кара да фантазирам.

Cette oeuvre de biscuits est faite de ma belle-soeur. La maisonnette paraîsse incroyablement confortable. Un vrai conte de fée. Même elle me fait rêver!



2 коментара:

  1. Moga li da si kupq nqkoi bijuta? Prodavat li se ili gi pravite samo Za Vas i vashi priqtelki?

    ОтговорИзтриване
  2. Ако има модел, който Ви допада, ще го изработя. Няма проблем. Правя аксесоари и по поръчка.

    ОтговорИзтриване