вторник, 29 март 2011 г.

La Réincarnation de la ceinture / Превъплъщението на колана

Това е резултат от моето схващане за рециклиране на ненужни вещи. Напоследък преди да изхвърля нещо провеждам мислено кратка анкета - дали мога така да разглобя материалите, че да ми послужат за изработка на  нови форми, които, разбира се, да влязат в употреба. Засега старите кожени колани ми вършат чудесна работа.
****

C'est le resultat de ma conception du recyclage des objets inutiles. Ces derniers temps, avant de me debarrasser de quelque chose, je mene une petite enquete - si je peux demonter les materiaux ainsi que je puisse creer de nouvelles formes, qui, bien sur, seront satisfaisamment appliquables. Jusqu'au present mes vieilles ceintures de cuire sont mon experiment prefere.


Тези са ми слабост













******************


 



3 коментара:

  1. Много добре правиш! Като следим как се рециклира модата, много трябва да внимаваме, с какво се разделяме :)

    ОтговорИзтриване