вторник, 31 май 2011 г.

Inspirations

Когато вляза в галантерия, настъпва своеобразно объркване, защото се чувствам буквално като "дете в сладкарница" - накъдето и да се обърнеш - изкушения, каквото и да погледнеш, във въображението ти нахлуват безкрайни комбинации, варианти, форми. Проблемът е, че съзнанието работи светкавично и картините се изреждат със скорост, която ме въодушевява, но не ми помага да запомня всички кадри. Мда,......... записвачката нещо....... Това е едно от уловените хрумвания - тъмнозелена корда, стъкло и естествено, метални държачи. По самото колие има нашити изключително дребни мъниста. Обичам да го нося с деним и лен. 

Lorsque je me trouve dans une mercerie, il vient une sorte de confusion, car je me sens littéralement comme un enfant dans une pâtisserie. Partout je me tourne - des tentations, quoi que je regarde, mon imagination réagisse tout de suite avec de  combinaisons infinissantes, variantes et formes. Le problème est que l'esprit marche comme un éclaire et cela m'inspire, mais ne m'aide pas de retenir tout les cadres. Yep.....c'est peut-etre de l'ordinateur.........:)   C'est une des idées capturés - cordon vert sombre, perles de verre et bien sur  détails de métal . Au collier sont cousus des perles minuscules . J'aime le porter avec un jean et lin.  


***********
*****************


1 коментар: